quarta-feira, abril 04, 2007

Free Me - Me Liberte

Free Me - Goldfinger

I didn't ask you to take me from here
I didn't ask to be broken
I didn't ask you to stroke my hair
Or treat me like a worthless token

But my skin is thick
And my mind is strong
I am built like my father was
I've done nothing wrong

So free me
I just wanna feel what life should be
I just want enough space to turn around
And face the truth
So free me

When are you gonna realize
You're just wrong
You can't even think for yourself
Can't even make up your minds
So my mind's a jail
I hate the whole goddamn human race
What the hell do you want from me
Kill me if you just don't know
Or free me

I just wanna feel what life should be
I just want enough space to turn around
'Cause you're all fucked
Some day maybe you'll treat me like you

Me Liberte - Goldfinger

Eu não pedi que você me levasse daqui
Eu não pedi para ser quebrado
Eu não pedi para puxar meu cabelo
Você me trata como algo sem valor

Mas minha pele é grossa
e minha mente é forte
Eu fui feito assim como meu pai era
e não fiz nada errado

Então me liberte
Eu só quero sentir o que a vida deveria ser
Eu só quero espaço suficiente para poder me virar
E enfrentar a verdade
Então me liberte

Quando você vai perceber
que você só está errado
você não consegue nem pensar por si só
você não pode nem tomar uma decisão
Então minha mente é uma jaula
Eu odeio e condeno a raça humana
Que inferno você quer pra mim?
Então mate-me se você não sabe
Ou livre-me

Eu só quero sentir o que a vida deveria ser
Eu só quero espaço suficiente para poder me virar
Pois vocês são uns merdas!
Algum dia talvez vocês me trate como devem.

0 comentários: